Clicky

هزینه باربری از تهران به شهرستان

هزینه باربری از تهران به شهرستان

جابجایی منزل می تواند بسیار گران تمام شود مخصوصا اگر تجربه اولتان باشد و از هزینه ها بی اطلاع باشید. بخصوص برای افرادی که قصد حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان را دارند باید از هزینه باربری از تهران به شهرستان ، بسته بندی و هزینه های پنهان اثاث کشی آگاه باشند.

به همین منظور ما موارد اصلی را در این مقاله برای شما فراهم آوردیم تا شما را از آن ها مطلع کنیم تا هنگام باربری شهرستان جلوی مواجه شدن ناگهانی با آن ها را بگیرید.

هزینه باربری از تهران به شهرستان

برای تعیین قیمت اسباب کشی و هزینه‌ باربری از تهران به شهرستان  نیاز به بررسی کامل فرایند اثاث کشی است و به سختی می شود  یک قیمت مشخص برای همه جابجاییها تعیین کرد. شما چه بخواهید از یک طرف خیابان به طرف دیگر اسباب کشی کنید و یا بخواهید از غرب کشور به شرق آن بروید، باید چند عامل مهم که در تعیین قیمت اثاث کشی موثرند را در نظر بگیرید؛ مانند :

  1. حجم اثاثیه و لوازم منزل
  2. زمان و روز جابجایی
  3. مسافت از مبدا تا مقصد
  4. تعداد طبقات در مبدا جابجایی و در مقصد جابجایی
  5.  لوازم واقلام پر هزینه مثل:  ساید بای ساید، پیانو و.......

مهمترین عواملی که بر هزینه باربری از تهران به شهرستان تأثیر می‌گذارند فاصله مبدا تا مقصد است همچنین حجم اثاثیه شما  بسیار تاثیر گذار خواهد بود. و حتما در جابجایی به آن باید توجه شود زیرا اقلام بزرگتر به فضای بیشتر یا وسیله نقلیه بزرگتری نیاز دارند. تا آنها را فشرده تر کند. هیچ راهی بهتر از این نیست که هزینه های جابجایی مسافت طولانی خود را تخمین بزنید. همچنین می توانید با تماس گرفتن با کارشناسان شرکت باربری تهران به شهرستان از این هزینه ها آگاه شوید.

هزینه بسته بندی

بسته بندی اثاثیه منزل از پردردسرترین بخش های اسباب کشی برای هر مستاجری است. قبل از اثاث‌کشی به طور دقیق مشخص کنید که چه وسایلی را برای خانۀ جدید خود نیاز ندارید. از آنجایی که برای تهیه کارتن چسب ضربه گیر و سایر وسایل مورد نیاز برای بسته بندی باید هزینه کنید بعلاوه اگر مهارت اینکار را نداشته باشید خسارات زیادی متحمل خواهید شد لذا بهتر این است که از یک اتو بار معتبر برای بسته بندی اثاثیه تان کمک بگیرید تا هم از استرس های بیهوده بسته بندی به دور باشید هم اثاثیه تان سالم به مقصد برسد و هم در هزینه صرفه جویی نمایید.

علاوه بر هزینه باربری از تهران به شهرستان و هزینه های مربوط به بسته بندی، اثاث کشی هزینه های دیگری نیز دارد که همان هزینه های پنهان اثاث کشی می باشد که معمولا تا روز اسباب کشی کسی به آن ها توجه نمیکند اما در آخر کار خواهی دید که چقدر پول تان صرف همین هزینه های پنهان اثاث کشی شده است. برای جلو گیری از هزینه های اضافی در این مقاله هزینه های پنهان اثاث کشی را برای تان عنوان نموده ایم:

افزایش هزینه بیمه

ممکن است با حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان و تغییر متراژ هزینه بیمه شما افزایش پیدا کند. اینکه این مبلغ بالا یا پایین رود بستگی به منطقه و متراژ منزل شما دارد. امیدوارم شما یکی از افراد خوش شانسی باشید که با تغییر محل نرخ بیمه شما کاهش پیدا کند.

خسارت آپارتمان قبلی

اگر به آپارتمان قبلی خود خسارتی وارد کرده باشید قبل از حمل اثاثیه به شهرستان مجبور هستید که خسارت آن را پرداخت و یا آن را تعمیر کنید. که این هزینه می تواند شامل نظافت، نقاشی، تعمیر در و غیره باشد. خیلی از افراد تا زمانی که خانه را خالی نکرده اند متوجه این خسارات نمیشوند، و از همه مهم تر خساراتی هم ممکن است در هنگام اسباب کشی و در زمان جا به جایی وسایل رخ دهد.

هزینه آب و برق

پس از تخلیه آپارتمان فعلی شما می بایست هزینه های آب و برق و تلفن را پرداخت نمایید. خیلی وقت ها افراد فراموش می کنند و برای بودجشان برنامه ریزی میکنند که ناگهان با قبوض مختلف مواجه می شوند.

خرید وسایل جدید

وقتی که به خانه جدید می روید حتما اقدام به خرید وسایل جدید هم می کنید. این وسایل می تواند شامل مبلمان، وسایل آشپزخانه، دکوری و باشد.

انبار اثاثیه منزل

ممکن است نتوانید به محض تخلیه منزل به خانه جدید بروید پس برای وسایلتان نیاز به یک انبار موقت دارید. و اینکه انبار موقتی که استاندارد باشد هزینه بر است.

غذا

آشپزخانه را بسته بندی کرده اید و دیگر وسیله ای برای پخت و پز ندارید. و طبق تحقیقات افراد در زمان استرس و اسباب کشی تمایل بیشتری به غذا دارند و زودتر گرسنه می شوند. پس تصمیم به سفارش غذا از بیرون میگیرند. پس باید هزینه ای برای وعده های غذایی در نظر بگیرید.

تجهیزات بسته بندی

کارتن اسباب کشی، چسب، نایلون حبابدار و تجهیزات دیگر بسته بندی هزینه دیگری است که می بایست انجام شود. چون در صورت آسیب رسیدن به وسایل و اثاثیه منزل شما خسارات بیشتری برای شما بر جای خواهد گذاشت.

نگهداری کودکان

اسباب کشی به همرا کودکان کمی کار را سخت می کند. خیلی از افراد که دسترسی به فامیل ندارند اقدام به استخدام افراد برای نگه داری فرزندانشان می کنند.

تجهیزات نظافتی

شما حتما همین الان در خانه تان تجهیزات استاندارد برای نظافت منزل را دارید. اما اسباب کشی گاهی نیاز مند وسایل بیشتری می باشد. حتی ممکن است نیاز به ارسال قالی ها برای شستشو داشته باشید که خود هزینه بر است.

 

جهت دریافت هزینه باربری از تهران به شهرستان با کارشنسان شرکت باربری بیست (20) در ارتباط باشید . اگر تجارتی داشته باشید ممکن است باری را بخواهید از تهران به شهرستان بفرستید. اگر اصلیت شما برای شهرستان باشد ممکن است برای تان  ارسال بار به شهرستان زیاد پیش بیاید. .اگر قصد مهاجرت به شهرستان داشته باشید حتما حمل بار به شهرستان خواهید داشت.

همه اینها نشان دهنده این است که شما نیازمند این هستید که باید از هزینه باربری از تهران به شهرستان با خبر و مطلع شوید.

به طور کلی عواملی که بر هزینه بار بری از تهران به شهرستان موثر بودند را در این مقاله بررسی نمودیم همچنین دانستن این موضوع نیز حائز اهمیت می باشد که اگر  هنگام حمل بار شهرستان بار شما بسیار کم است در حد یک کارتن یا یک یخچال پس به صرفه نیست که یک خودرو یا کامیون برای بارتان کرایه کنید بهتر این است که در کنار بار دیگران قرار داده و آن را به صورت اشتراکی حمل کنید همچنین اگر بار شما به اندازه یک نیسان یا بیشتر است می توانید با توجه به مقدار بارتان نیسان یا کامیون دربست در اختیار بگیرید.

در نهایت بهترین و منطقی ترین روش برای اطلاع از هزینه باربری از تهران به شهرستان این است که با اتوبار مطمئن و مورد وثوق تماس گرفته و در جریان جزئیات هزینه های باربری تهران به شهرستان پیش از ارسال بار به شهرستان قرار بگیرید.