Clicky

حمل اثاثیه به شهرستان ( دریافت مشاوره رایگان پیش از باربری )

حمل اثاثیه به شهرستان ( دریافت مشاوره رایگان پیش از باربری )

ما انسان ها زمانی که می خواهیم کار مهمی را انجام بدهیم معمولا از بقیه مشورت می گیریم. برای مشاوره هم سراغ آدم های کاربلد می رویم. مشورت امر پسندیده ای است که بزرگان به آن بسیار توصیه کرده اند. یکی از مواردی که قبل از اقدام نیاز به مشاوره دارد اثاث کشی است بخصوص در مواقعی که قصد حمل اثاثیه به شهرستان را دارید.

اسباب کشی همیشه برای افراد استرس و دردسر به همراه داشته و با توجه به افزایش لوازم خانه و شرایط ساختمان های چند طبقه سخت تر هم شده است. به همین خاطر مشاوره پیش از اقدام به حمل اثاثیه بخصوص برای حمل بار شهرستان از موارد بسیار مهمی ست که شرکت های باربری شهرستان پیش از هر اقدامی آن را در اختیار شما خواهند گذاشت.

می توان گفت اولین قدم برای انجام یک حمل اثاثیه به شهرستان ایمن و مطمئن انجام مشاوره است. کارکنان شرکت باربری تهران به شهرستان بیست (20) مشاوره در زمینه های مختلف حمل بار را به صورت رایگان در اختیار شما خواهند گذاشت بعلاوه در این مقاله نیز مشاوره در مورد بسته بندی لوازم، انتخاب نوع ماشین، انتخاب تعداد کارگر، مشاوره برای بیمه نامه و مشاوره برای هزینه باربری تهران به شهرستان را در اختیارتان قرار داده ایم.

مشاوره بسته بندی 

بسته بندی بخش مهمی از اسباب کشی را تشکیل می دهد و در صورتی که به درستی انجام نشود علاوه بر اتلاف وقت می تواند ضررهای مالی فراوانی نیز به همراه داشته باشد. برای انجام یک اثاث کشی آسان دو راه پیش رو دارید، اول اینکه تمام مراحل حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان از جمله بسته بندی را به یک شرکت معتبر باربری شهرستان بسپارید و دوم اینکه بسته بندی لوازم را به صورت شخصی انجام دهید.

در مورد اول هیچ جای نگرانی برایتان وجود نخواهد داشت  و نیاز به صرف انرژی نیست؛ تنها با یک تماس و هماهنگی با شرکت باربری شهرستان بیست تمام کارها به سرعت توسط کارگران ماهر و باتجربه انجام می شود. اما در صورتی که خودتان تمایل به انجام بسته بندی داشته باشید باید نحوه انجام صحیح آن را بلد بوده و تجهیزات این کار را در اختیار داشته باشید. خدمت مشاوره بسته بندی قبل از اسباب کشی شامل راهنمایی در خصوص روش صحیح بسته بندی و ارائه تجهیزات بسته بندی مانند کارتن های مخصوص اسباب کشی، استرچ رپ و ... نیز می شود.

تهیه کارتن برای بسته بندی لوازم منزل در جلوگیری از آسیب رسیدن به لوازم شما مخصوصا لوازم شکستنی و با ارزش تاثیر مستقیم دارد، بنابراین تهیه کارتن های نو برای هر گروه از اثاثیه و کارتن های مخصوص بسته بندی با تحمل وزن بالا می تواند کمک بزرگی باشد. همچنین نوع بسته بندی نیز به اندازه سایر مراحل اهمیت دارد چرا که اگر کارتن ها به درستی چسب زده نشوند ممکن است در حین حمل اثاثیه به شهرستان باز شده و علاوه بر گم شدن یا شکستن آنها باعث اتلاف وقت نیز شوند.

قرار دادن فوم، نایلون یا روزنامه در بین وسیله ها نیز باعث عدم آسیب به آنها می شود و همچنین زمان قرارگیری روی هم در ماشین هنگام حمل اثاثیه به شهرستان نیز از فشار وارد بر لوازم می کاهد و سلامت آنها را تضمین می کند.

مشاوره نوع ماشین باربری شهرستان

یکی از اجزای اصلی در اسباب کشی ، ماشین حمل اثاثیه به شهرستان است. انتخاب بهترین ماشین برای ارسال بار به شهرستان باید با درنظر گرفتن نوع و حجم بار و کاملا هوشمندانه انجام شود. در نتیجه انتخاب اشتباه ماشین مناسب اثاث کشی، دردسر های زیادی را  به همراه دارد.

خودروهای مختلفی در امر باربری تهران و باربری شهرستان فعالیت دارند . خودروهای سبک و سنگین زیادی وجود دارند که انواع بارها را با ابعاد و حجم های مختلف از نقطه ای به نقطه ی دیگر جابجا می کنند . اما در امر اسباب کشی ، دو نوع خودرو در باربری ها و اتوبار ها وجود دارد :

    اسباب کشی با ماشین های سبک مانند وانت پراید ، وانت پیکان و وانت نیسان

    اسباب کشی با ماشین های نیمه سنگین مانند کامیون های مختلف، ایسوزو، هیوندا، خاور، کامیونت

همه خودرو ها در دو مدل چادر دار یا مسقف و روباز ، در امر اسباب کشی فعالیت می کنند .

شما می توانید با تماس با کارشناسان شرکت باربری تهران به شهرستان بیست (20) مناسب ترین ماشین برای حمل اثاثیه به شهرستان یا باربری تهران را انتخاب نمایید.

مشاوره برای تعداد کارگر مورد نیازتان

اگر تا به حال از خودتان سوال کرده باشید که برای اسباب کشی به چند کارگر جهت حمل بار احتیاج دارید؟ تصمیم انتخاب تعداد پرسنل حمل (2،3، و یا بیشتر) برای حمل اثاثیه منزلتان یا حمل اثاثیه دفتر شما بستگی به فاکتور های زیادی دارد که در زیر به آن ها پرداخته ایم:

چه تعداد از دوستانتان به کمک شما می آیند؟

زمانی که متوجه شدید دقیقا چند نفر به کمک شما خواهند آمد، حال نوبت مرحله بعدی برای تصمیم گیری جهت تعداد پرسنل حمل بار می باشد.

چه مقدار وسیله برای حمل دارید؟

این مسئله فاکتور مهمی برای انتخاب تعداد کارگر حمل اثاثیه مورد نیاز به شمار می آید. اولین وظیفه شما خلاص شدن از شر وسایلی است که دیگر به درد شما نمی خورند و ارزش حمل را ندارند. بعد از خالی کردن خانه از وسایل بی استفاده ، نوبت به این می رسد که لیست موجودی از وسایل خانه تهیه کنید، و از میزان وسایلی که حمل می کنید مطلع شوید و بتوانید برای تعداد پرسنل باربری تصمیم گیری نمایید.

مشاوره برای بیمه نامه

بیمه بار نوعی بیمه حمل و نقل کالا است که به موجب آن یک طرف ” بیمه گر ” تعهد می نماید در ازای دریافت وجوهی از طرف دیگر ” بیمه گذار ” ، در صورت وقوع یا بروز حادثه در جریان حمل بار در حین عملیات حمل و نقل از نقطه ای به نقطه دیگر ، خسارات احتمالی و یا اتفاقی وارده به او را طبق شرایط و مندرجات بیمه نامه ، جبران نموده و یا وجه معینی را بپردازد.

شما می توانید با یک تماس کلیه جزئیات بیمه نامه برای ارسال بار به شهرستان یا برای حمل اثاثیه به شهرستان را از کارشناسان اتوبار بیست جویا شوید.

مشاوره هزینه باربری از تهران به شهرستان

قیمت باربری تهران به شهرستان با توجه به نوع کامیون و نوع و حجم بار مشخص می گردد. بعلاوه فاصله مبدا تا مقصد در هزینه حمل بار به شهرستان تاثیرگذار است. همچنین برخی روزها و ماه های سال حمل اثاثیه به شهرستان یا حتی باربری تهران ارزان تر از سایر ایام است. اگر میخواهید تجربه یک باربری ارزان را داشته باشید با مشاوره گرفتن و استفاده از راهنمایی های کارشناسان اتوبار بیست (20) جهت کمتر شدن هزینه های اثاث کشی میتوانید تا جای ممکن کمترین هزینه باربری تهران به شهرستان را پرداخت نمایید.

مانند هر فعالیت دیگری قبل از اثاث کشی نیز می توانیم از افراد متخصص مشورت بگیریم. از زمانی که قصد انجام حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان را دارید تا وقتی که بارها را در مقصد تحویل می گیرید می توانید از خدمات مشاوره باربری تهران به شهرستان بیست، بهترین شرکت باربری شهرستان بهره مند شوید.

مشاوره قبل از حمل اثاثیه به شهرستان به شما این امکان را می دهد

  1. اثاث کشی خود رو به موقع انجام دهید
  2. شرکت حمل اثاثیه به شهرستان مورد اعتماد رو انتخاب کنید
  3. بهترین باربری تهران را انتخاب کنید
  4. اسباب کشی خود رو با برنامه ریزی دقیق انجام دهید

 

پیشنهاد ما به شما این است حتما با مشاورین اتوبار بیست (20) صحبت کنید و قبل از هر اقدامی از بخش های مختلف کار، آگاه شوید تا نتیجه ی بهتری کسب کنید. تیم مشاوره شرکت باربری تهران به شهرستان بیست به صورت شبانه روزی در خدمت شماست.