Clicky

کارهای ضروری قبل از باربری و حمل اثاثیه به شهرستان

کارهای ضروری قبل از باربری و حمل اثاثیه به شهرستان

در این مقاله به بیان کارهای ضروری که باید روز های قبل از حمل بار به شهرستان انجام دهید ، می پردازیم جهت اطلاع از این کارهای ضروری با ما همراه باشید..

حال که برای حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان آماده شده اید و شرکت باربری تهران به شهرستان مناسب خود را پیدا کرده اید ، تاریخ اسباب کشی را تعیین کرده اید و فکر می کنید برای روز اثاث کشی آماده هستید ، یک سری اقدامات مهم و اساسی وجود دارد که باید آن ها را پیش از ارسال بار به شهرستان انجام دهید تا در هنگام اسباب کشی با مشکل مواجه نشوید. در این مقاله شرکت باربری بیست (20) چند نکته مفید درباره همه چیزهایی که باید قبل از آمدن ماشین و کارکنان اتوبار تهیه کنید و کارهای ضروری که باید قبل از روز اسباب کشی انجام دهید را ارائه داده است.

 

 

تمیز کردن و مرتب سازی وسایل قبل از بسته بندی

چند هفته قبل از تاریخ اثاث کشی ، خود را متعهد کنید که یک پروژه تمیز کردن و مرتب سازی وسایل قبل از بسته بندی را انجام دهید. به عنوان مثال ، از اتاق خواب خود شروع کنید  و کمد خود را تمیز کنید و وسایلی را که دیگر از آن ها استفاده نمی کنید یا لباس هایی را که دیگر نمی پوشید را جدا کنید. تمیز کردن و مرتب سازی وسایل نه تنها باعث کاهش بار در زمان حمل بار شهرستان شما می شود ، بلکه در هزینه بسته بندی اثاثیه و هزینه باربری از تهران به شهرستان نیز صرفه جویی خواهد شد.

 

وسایل لازم برای  بسته بندی اثاثیه را خریداری کنید

اگر پیش از ارسال بار به شهرستان خودتان همه اثاثیه را بسته بندی می کنید حتما خرید وسایل لازم برای بسته بندی را در برنامه خود داشته باشید. سعی کنید مدت ها قبل از روز اسباب کشی ، جعبه ، کارتون و نایلون های حباب دار مخصوص بسته بندی ، چسب و نوار بسته بندی را تهیه کنید. احتمالاً به تجهیزات بسته بندی بیشتری بیش از آنچه فکر می کنید نیاز خواهید داشت. اگر کار بسته بندی لوازم را به اتوبار نمی سپارید بهتر است قبل آمدن باربری تهران به شهرستان  برای حمل اثاثیه تمامی وسایل خود را آماده کنید تا کارکنان اتوبار در مدت زمان کمتر و در اسرع وقت کار جابجایی اثاثیه شما را انجام دهند تا کمترین هزینه باربری از تهران به شهرستان را بپردازید.

بعد از خرید وسایل بسته بندی هنگام جمع کردن اثاثیه و قرار دادن آن ها در جعبه ها حتما از علامت گذاری و برچسپ زدن کارتون و جعبه ها غافل نشوید و محتویات داخل هر کارتون را بر روی آن یاداشت کنید. با این کار در هنگام جابجایی و حمل بار به شهرستان کارکنان باربری شهرستان با توجه به برچسب های موجود بر روی کارتن ها بیشترین دقت را در جابجایی آن ها به خرج می دهند و خود شما هم هنگام تخلیه بار در مقصد به خوبی می دانید که هر جعبه متعلق به چه مکانی می باشد.

فقط لوازم ضروری را برای بسته بندی آماده کنید

سعی کنید یک جعبه مخصوص لوازم ضروری که در روز اول اسباب کشی در مکان جدید به آن ها نیاز دارید ، تهیه کنید. این جعبه مخصوص، شامل مواردی مانند لوازم ضدعفونی و شستشو برای تمیز کردن، دستمال، لباس، لوازم بهداشتی مانند مسواک و کیت کمک های اولیه می باشد که در روز اسباب کشی نیاز خواهید داشت.

اتوبار بیست (20) به شما توصیه می کند که مدارک مهم مانند شناسنامه یا کارت های اعتباری ، دفترچه های درمانی، اطلاعات مربوط خودرو و بیمه اتومبیل، سوابق پزشکی، سند و مجوزهای خود را مستقیماً در روز حمل بار به شهرستان در پشت کامیون باربری قرار ندهید  بلکه سعی کنید مدارک مهم و ضروری را در مکانی امن نگه دارید و همراه با اثاثیه در یک جا قرار ندهید. در صورت امکان وسایل گرانبها و قیمتی مانند طلا و پول و اجناس عتیقه را با ماشین شخصی خود جابجا کنید.

 

نگهداری از بچه ها در روز اسباب کشی از کارهای ضروری است

 

وجود بچه ها در روز اثاث کشی کار را برایتان بسیار سخت و دست و پاگیر می کنند بهتر است برای نگهداری از بچه ها در روز اسباب کشی برنامه ای داشته باشید. در روز حمل اثاثیه به شهرستان ، بچه ها و حیوانات خانگی خود را از پروسه اثاث کشی دور نگه دارید. با این کار این اطمینان حاصل خواهید کرد که هیچ کس صدمه نمی بیند و کارکنان باربری شهرستان می توانند کارآمد و مؤثر کار جابجایی و کار حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان را انجام دهند.

قبل از روز اثاث کشی به محل جدید بروید

بهتر است قبل از روز اسباب کشی به محل جدید بروید و آنجا را به خوبی تمیز کنید و در صورت لزوم کارهای مربوط به سمپاشی و گند زدایی را در آنجا انجام دهید. قبل از اسباب کشی مطمئن شوید که تمامی کنتورهای گاز و آب و برق در آنجا وصل می باشد و تمامی لوله ها را از نظر نشتی و تعمیرات لازم بررسی کنید تا در روز حمل اثاثیه با مشکلی مواجه نباشید و با خیالی راحت باربری تهران به شهرستان را انجام دهید. سعی کنید قبل از جابجایی به محل جدید آنجا را از نظر دسترسی به مراکز خرید و مدرسه بچه ها نیز بررسی کنید.

برای تنظیم برنامه های خود با اتوبار معتبر خود تماس بگیرید

حال که تمامی کارهای ضروری قبل از روز اسباب کشی را انجام دادید برای تنظیم برنامه های خود با اتوبار مورد نظر تماس بگیرید در این تماس سعی کنید برنامه و زمان مبدا به مقصد را بررسی کرده و برنامه را قبل از ارسال بار به شهرستان بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که هم شما و هم مسئول شرکت باربری تهران به شهرستان ، تاریخ صحیح حمل بار شهرستان و هر گونه اطلاعات مورد نیاز دیگر و همچنین راه های تماس برای دستیابی به یکدیگر را دارید.