Clicky

حمل اثاثیه به شهرستان ( روشهای بسته بندی جهت باربری ایمن و ارزان )

حمل اثاثیه به شهرستان ( روشهای بسته بندی جهت باربری ایمن و ارزان )

یکی از مراحل مهم در هنگام حمل اثاثیه به شهرستان و حمل بار به شهرستان مرحله بسته بندی اثاثیه منزل می باشد. بسته بندی هر یک از وسایل بی شک متفاوت می باشد و باید هر کدام را نسبت به آسیب پذیری در باربری تهران به شهرستان با روشی مناسب بسته بندی کرد. بهتر است یک هفته قبل از حمل اثاثیه به شهرستان به دنبال تهیه و جمع آوری کارتن های مناسب با ضخامت بالا باشید. برای این منظور شما می توانید به سوپر مارکت محله خود یا میوه فروشی های نزدیکی خانه تان مراجعه کنید و از آن ها درخواست جمع آوری کارتن با اندازه های مختلف کنید. برای انجام سریع این کار حتما مبلغی را به این افراد پرداخت کنید. میتوانید از شرکت های باربری تهران به شهرستان نیز بخواهید تا این مرحله را نیز انجام دهند تا اسباب کشی راحتتری داشته باشید.

1- آماده سازی و برنامه ریزی برای اثاث کشی

پیش از حمل بار به شهرستان تمامی وسایل مورد نیاز برای بسته بندی از جمله جعبه های کارتن با ضخامت بالا و مقاوم در اندازه های بزرگ و کوچیک تهیه کنید و همچنین تهیه چسب پهن ، یک عدد قیچی ، برچسب ، خودکار ، سلفون ، وکیوم های حباب دار، روزنامه از جمله وسایل مورد نیاز یک بسته بندی اصولی می باشد. همچنین میتوانید در امر بسته بندی از شرکت های باربری تهران به شهرستان بخواهید تا این مرحله از اثاث کشی را انجام دهند.

2- یادداشت نکات مهم اثاث کشی

یک دفترچه مناسب را برای خود آماده کنید که در تمام طول اسباب کشی همراه تان باشد و نکات مورد نیاز و همچنین اقدامات انجام شده را یادداشت کنید . این کار موجب می شود پروسه اثاث کشی و ارسال بار به شهرستان را کامل کنترل نمایید. از مواردی که بهتر است یادداشت کنید عبارتند از:

زمان حمل بار به شهرستان و شروع اسباب کشی

پرداخت و هزینه های انجام شده

شماره تلفن راننده ماشین باربری شهرستان

اطلاعات تماس افراد مهم که در طول حمل اثاثیه به شهرستان دائما در تماس هستید با آنها. مانند بنگاه املاک، صاحب خانه جدید و قدیم

نکاتی که باید بعد از حمل بار به شهرستان و در خانه جدید بررسی شود

و.

3- دسته بندی وسایل هر یک از اعضای خانواده

پیش از حمل اثاثیه به شهرستان برای هر یک از افراد خانواده بهتر هست یک چمدان تهیه کنید و وسایل شخصی مانند لباس ها ، مسواک ، حوله و هر چیزی که جزو وسایل ضروری مورد استفاده قرار میگیرید را داخل چمدان قرار دهید و همه چمدان ها را در محل مناسب جایی که مشکلی برای رفت و آمد در خانه ایجاد نکند قرار دهید. بهتر است این وسایل را با خودرو شخصی خود به خانه جدید جابجا کنید.

4- جمع آوری لباس های کهنه برای قرار دادن بین وسایل

شما می توانید برای پر کردن فضای خالی وسایل شکستنی در داخل کارتن ها ، لباس های کهنه و قدیمی خود را جمع آوری کنید و به عنوان بالشتک در بین وسایل قرار دهید. با انجام این کار نه تنها در هزینه باربری از تهران به شهرستان صرفه جویی می کنید بلکه لباس هایتان را نیز بسته بندی می کنید. به معنای واقعی با یک تیر دو هدف را میزنید. شما می توانید هر یک از ظروف را داخل یک لباس قرار دهید زیرا به هم چسبیده شدن بشقاب ها باعث شکسته شدن آنها می شود. همچنین میتوانید برای آسودگی خاطر این کار را به کارکنان شرکت باربری تهران به شهرستان بسپارید آن ها با مهارت و اصولی ظروف شکستنی و وسایل ارزشمندتان را بسته بندی خواهند کرد تا در تمام  مسیر حمل بار شهرستان کوچکترین آسیبی نبینند.

5- تهیه عکس از موارد پیچیده

یکی از دردسر های که در خانه جدید بیشتر مردم با آن روبه رو می شوند ، راه اندازی و وصل کردن کابل های تلویزیون های می باشد. برای این منظور شما می توانید قبل از حمل بار به شهرستان با تلفن همراه تان یک عکس قبل از کندن کابل از پشت تلویزیون و یا هر وسیله که فکر می کنید در خانه جدید با راه اندازی آن دچار مشکل میشوید یک عکس با کیفیت و واضح تهیه کنید و در خانه جدید طبق تصویر کابل های خود را سریع تر وصل کنید.

6-بسته بندی اصولی

از بسته بندی تمامی وسایل مربوط به اتاق خاص و برچسب گذاری آن اطمینان حاصل فرمایید. این امر باعث میشود شما در منزل جدید به راحتی چیدمان هر بخش از خانه را شروع کنید. هر جعبه را بعد از قرار دادن اقلام داخلش به صورت کامل و عمودی طوری که درب کارتن از زیر و بالا باز نشود در طول اسباب کشی با چسب پهن ببنید برای محکم کاری نیز بهتر هست به طور افقی نیز یک بار چسب را بچرخانید. شرکت باربری تهران به شهرستان بیست با رعایت اصولی نکات بسته بندی حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان را برای تان آسان خواهند کرد.

7- پاک سازی و تمیز کردن

 هر اتاق را به صورت یکنواخت تمیز کنید و بهتر هست از آشپزخانه شروع کنید. تمامی وسایل اعم از کیسه سطل زباله، وسایل غیرقابل استفاد داخل کابیت ، کشو و... را در داخل یک کیسه زباله بزرگ قرار دهید و از بین ببرید. هرچه بیشتر از بردن وسایل بی استفاده به منزل جدید جلوگیری کنید و از حجم بارتان بکاهید قیمت باربری تهران به شهرستان برای تان کمتر تمام خواهد شد.

8-پایان پروسه بسته بندی اثاثیه منزل

جعبه ای که برای اولین بار بعد از حمل اثاثیه به شهرستان در محل جدید باز خواهید کرد را مشخص کنید، در نظر داشته باشید این جعبه شامل تمامی اقلامی هست که مورد استفاده شما در منزل جدیدتان قرار می گیرد. از جمله وسایلی که پیشنها می کنیم در این جعبه قرار دهید عبارتند از : دستمال کاغذی ، حوله، قیچی ، اسفنج، مواد شوینده، خودکار و قلم و هر وسایلی که به نظرخودتان ضروری هست را در داخل این جعبه قرار دهید.

8-فراموش نکردن

هر اتاق را به طور کامل بررسی و نگاه کنید که همه چیز حذف شده است. همه وسایل را در یک اتاق و محل مناسب قرار دهید و از آنجا به داخل کامیون باربری قرار دهید، زیرا کارکنان باربری تهران به شهرستان هیچ گونه مسئولیتی در قبال جا گذاشتن وسایل در خانه قدیمی را ندارند و شما مسئول این کار هستید. وقتی اطمینان حاصل کردید که هیچ چیزی باقی نمانده است درب خانه را ببندید و ترک کنید.

اتوبار بیست که بهترین شرکت باربری شهرستان می باشد تمامی اثاثیه شما را به طور کامل سازماندهی می کند. کارگران حرفه ای در پروسه حمل اثاثیه به شهرستان همه چیز را به طور کامل جابجا می کنند زیرا این افراد متخصص در باربری تهران به شهرستان هستند و میتوانید کلیه امور اثاث کشی تان را به آن ها بسپارید تا بدون استرس کار نقل مکان به منزل جدیدتان صورت گیرد.

بی شک افرادی که در شرکت های باربری تهران یا باربری شهرستان فعالیت می کنند بهتر وسایل شما را به داخل کامیون و خودرو باربری انتقال می دهند و همچنین مطمئن هستند. فردی که مسئول چیدمان وسایل هست بی شک انتظار می رود داخل اتاقک را پیش از ارسال بار به شهرستان کاملا تمیز کرده باشد و از کف پوش مناسب برای کف اتاق باربری استفاده کرده باشد. البته ممکن هست این افراد بهتر از شما عمل کنند و پیشنهادات مناسبی برای شما درنظر بگیرند.