Clicky

نکاتی که برای باربری و حمل اثاثیه شرکت ها به شهرستان لازم است بدانید

نکاتی که برای باربری و حمل اثاثیه شرکت ها به شهرستان لازم است بدانید

 

حمل اثاثیه به شهرستان و جابجایی اثاثیه شرکت ها و ادارات، کاری دشوار و زمان بر بنظر می رسد.  یکی از دغدغه های کسانی که نیاز به حمل بار و اثاث کشی در شرکت ها را دارند، این است که این کار را بسیار دشوار و زمان بر می دانند اما در اینجا راهکارهایی را به شما خواهیم گفت که با استفاده از خدمات باربری بیست (20) ، بهترین استفاده را در زمینه خدمات بسته بندی و همچنین خدمات حمل اثاثیه شرکت و یا اداره خود ببرید تا جابجایی اثاثیه شرکت و اداره را بدون دردسر، بدون صرف هزینه زیاد و کاملاً مطمئن انجام دهید. به خاطر داشته باشید که در هنگام اثاث کشی و حمل بار شهرستان یرای شرکت ها و اداره ها هم مانند حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان باید اصول اسباب کشی را رعایت کنید.

در ادامه با رعایت تکنیک هایی که در این مقاله خواهید خواند حمل اثاثیه اداره یا شرکت به دورترین نقاط هم برایتان آسان خواهد شد.

 استفاده از جعبه و کارتن

معمولا بسیاری از شرکت ها در انبار خود تعدادی از جعبه های حمل فایل ها و پرونده های مربوطه را دارند. اما در غیر این صورت همانند اثاث کشی منازل، اینجا هم توصیه می شود که از جعبه و کارتن اسباب کشی برای این منظور استفاده شود.  

شما برای هرچه بهتر بسته‌ بندی کردن وسایل نیاز دارید تا از وسایل بسته‌ بندی مناسب استفاده نمایید. حتماً از کارتن‌های حمل بار مناسب استفاده کنید.

بلا استثنا تمامی کامپیوترها را بسته‌بندی کنید. تا در حین جابجایی آسیبی نبینند.

فایل‌ها و پرونده ها را قبل از بسته‌بندی منظم نمایید.

در درون هر جعبه پرونده‌ها را منظم قرار دهید. تا مبادا کاغذهای آن‌ها به‌هم‌ریخته شوند.

کابل‌ها را دسته‌بندی کنید.

بهترین پیشنهاد این است که کلیت وسایل هر کارمند در کنار یکدیگر بسته‌بندی شوند.

خالی کردن فایل ها

قبل از اینکه با پرسنل شرکت های اتوبارتهران جهت باربری شهرستان تماس بگیرید، فایل ها و پوشه ها را از جای خود بیرون آورده و آنها را آماده جابجایی کنید. همانطور که در بخش بالا نوشتیم تمام پوشه ها، فایل ها و پرونده های شرکت را آماده کنید و در جعبه ها و کارتن های مخصو ص بسته بندی لوازم در اسباب کشی قرار دهید. البته همانطور هم که قبلا اشاره کردیم، در صورتی که از این دست کارتن ها در شرکت و یا اداره به تعداد مورد نیاز ندارید، می توانید ازهر یک از شرکت های باربری تهران به شهرستان که با آنها قرارداد می بندید بخواهید که کارتن و یا جعبه های مورد نیاز شما را تامین کرده و در اختیار شما و همکارانتان قرار دهند.

بسته بندی لوازم شرکت

اصولاً در شرکت‌ها وادارات حجم زیادی از پرونده‌ها وجود دارد. تعداد بالای کامپیوترها، دستگاه‌های چاپ و تلفن‌ها جابجایی را سخت خواهد کرد. داشتن برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به حد بسیار زیادی به شما در داشتن راحت‌ترین تجربه باربری ادارات کمک خواهد نمود.

برای بسته بندی کردن اثاثیه شرکت از افراد متخصص کمک بگیرید. باربری تهران به شهرستان بیست (20) اصولاً این خدمات را ارائه می‌نماید.

دقت در بسته بندی کامپیوترها

یکی از نکات مهم برای جابجایی و حمل بار شهرستان برای شرکت ها ، نقل و انتقال لوازم کامپیوتری و الکترونیکی آنها از قبیل کامپیوتر ، پرینتر ، دستگاه فکس و ... است. بسته بندی این دستگاه ها در زمان ارائه خدمات شرکت های ارسال بار شهرستان بسیار مهم تلقی می شود. به خصوص مانیتور کامپیوتر ها و لپ تاپ ها که شکستنی و حساس است و بنابراین باید در جعبه ها و کارتن های مخصوص خود گذاشته شوند. هنگام گذاشتن دستگاه های فکس و بخش های کامپیوترها (اعم از مانیتور، کیس و یا صفحه کلید) بهتر است در جعبه های آنها از فوم و یا ضربه گیرهای حباب دار استفاده شود تا میزان ضربه وارده به آنها در طول حمل اثاثیه به شهرستان و جابجایی، به حداقل برسد. البته این را بخاطر داشته باشید که یک کارگر حمل بار حرفه ای و با تجربه شاغل در شرکت باربری تهران به شهرستان ، به خوبی از پس این کار بر می آید و به اهمیت چنین مواردی کاملا واقف است.

آماده سازی و داشتن طرح مشخص

بهتر است قبل از شروع به جابجایی شرکت مثل زمان حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان طرح و نقشه دقیقی از این که هر یک از اثاثیه قرار است در کجا چیده شود، داشته باشید. برای این منظور باید چند اقدام را انجام دهید:

اول اینکه محل جدید شرکت یا اداره خود را پیش از اثاث کشی و جابجایی ، از قبل آماده و مرتب کنید.

دوم اینکه محل جدید هریک از لوازم و وسایل را از قبل آماده و مشخص کنید. به خصوص برخی از لوازم و اشیاء حساس و مهم شرکت که باید به بهترین نحو ممکن به محل جدید حمل شود مانند حمل گاوصندوق در چنین مواردی حتما از قبل با پرسنل اتوبار و باربری شهرستان هماهنگ کنید.

لازم است از قبل مشخص کنید مثلا میز کنفرانس در کدام اتاق  محل جدید قرار می گیرد یا پرینتر و میزهای کارمندان و منشی ها قرار است کجا باشد.آماده سازی دفتر کار جدید بسیاری از زحمت های آینده پس از حمل بار را کم می کند ، نصب دستگاه سانترال ، ویدئو پروژکتور یا دستگاه های حضور و غیاب بهتر است پیش از نقل مکان به محل جدید انجام گیرد.

چسباندن برچسب روی کارتن ها و جعبه ها

برخی اقدامات مانند نوشتن محتویات کارتن ها روی آنها جهت مشخص کردن نوع بار و مقصد هر کدام، می تواند کمک بزرگی به شما و همکارانتان باشد. توصیه می کنیم حتما همانند حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان برای شرکت یا اداره نیز، جهت جابجایی و انتقال اثاثیه به محل جدید، روی هر یک از بسته ها و جعبه ها، بنویسید که محتوای درون آنها چیست. حتی می توانید جهت راحت تر شدن این کار، از برچسب های رنگی یا شماره گذاری استفاده کنید.

برای اسباب کشی ادارات و شرکت‌ها باید اطلاع‌رسانی کرد

حداقل یک هفته قبل از حمل بار به شهرستان ، تمامی کارکنان را در جریان قرار دهید. همه افرادی که برای شما کار می‌کنند. باید در جریان این جابجایی قرار گیرند. به دلیل تعطیل بودن شرکت در زمان اثاث کشی از کارکنان خود بخواهید تا کارهای خود را جمع‌بندی نمایند. قطعاً مشتریان شما از اهمیت بسیار خاصی برخوردار هستند. شما نمی‌توانید به خاطر جابجایی کار این عزیزان را عقب اندازید.

با مشخص کردن تاریخ دقیق اسباب کشی شرکت، به کارکنان خود در سازمان‌دهی اموراتشان کمک نمایید.

سعی کنید به مشتریان خود نیز اطلاع دهید. تا بدانند شما در چه بازه زمانی در حال جابجایی هستید. چراکه قطعاً در روزهای حمل اثاثیه تلفن‌های شرکت قطع خواهند بود.

روز حمل اثاثیه شرکت

برای روز موعود حتماً ماشین مناسب اجاره کنید. سعی کنید ساعت خوبی را انتخاب نمایید. تا از شلوغی‌ها در امان باشید.

لازم نیست در روز اسباب کشی شرکت همه کارکنان حضورداشته باشند. تنها چند نفر که از کمک کردن آن‌ها مطمئن هستید کافی است. به بقیه اجازه دهید تا مرخصی چندروزه داشته باشند.

اسباب کشی ادارات با شلوغی بیش‌ازحد قطعاً به مشکل خواهد خورد.

برای چیدن وسایل در درون ماشین باربری از یک فرد متخصص کمک بگیرید. کارگران باربری بیست قطعاً در این زمینه تخصص‌های لازم را خواهند داشت. همچنین با کمک از این افراد ماهر هزینه باربری از تهران به شهرستان برای تان به صرفه تر خواهد بود.

شرکت باربری تهران به شهرستان بیست (20) سالها تجربه در زمینه حمل بار به شهرستان  دارد و خدمات اثاث کشی ادارات و سازمان ها ، شرکت‌های کوچک و بزرگ از تخصص‌های ویژه ‌باربری بیست به شمار می رود.

ما می‌توانید تمامی امور مرتبط با جابجایی‌تان را مدیریت و سازمان‌دهی نماییم.

با این کار هم سرعت جابجایی و اثاث کشی‌تان بالا می‌رود، هم احتمال آسیب رسیدن به وسایل شرکت شما کاهش خواهد یافت، هم هزینه باربری از تهران به شهرستان برای تان مقرون به صرفه تمام خواهد شد.

خوشبختانه تاکنون افتخار مدیریت ، سازمان‌دهی و انجام اسباب کشی ادارات مختلفی را داشته‌ایم. شما نیز می‌توانید تنها با یک تماس کل امور جابجایی اثاثیه‌تان و ارسال بار به شهرستان را به ما محول کنید.