Clicky

چگونه برای حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان آماده شویم؟

چگونه برای حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان آماده شویم

به طور معمول باربری تهران به شهرستان کمی سخت‌تر است چراکه طولانی بودن مسافت احتمال آسیب به لوازم منزل را بالا می‌برد. به همین دلیل انتخاب یک تیم حرفه‌ای و کاربلد برای حمل بار به شهرستان بسیار اهمیت دارد. در چنین شرایطی وقتی که قرار است ارسال بار به شهرستان داشته باشید باید دقت بیشتری در بسته بندی اثاثیه منزل به خرج دهید. در یک جابجایی طولانی که ریسک خطر هم در آن بالاست دیگر نمی‌توان به بسته‌بندی‌های غیراصولی خانگی اطمینان کرد. علاوه بر این بارگیری و راننده‌ای که برای حمل بار بین‌شهری انتخاب کرده‌اید هم در حفظ سلامت بار شما بسیار اهمیت دارند.

اتوبار بیست (20) با ارائه خدمات حمل بار شهرستان این امکان را برای شما فراهم آورده تا با خیال راحت و بدون هیچ دغدغه فکری بارتان را به دست مجرب‌ترین تیم اسباب کشی بسپارید. همچنین شرکت باربری تهران به شهرستان بیست (20) با بسته بندی لوازم به صورت صحیح و اصولی، استفاده از کارگر حمل بار کارآزموده و حرفه‌ای جهت چیدمان صحیح بار در اتوبار شهرستان و همچنین داشتن رانندگان خوش‌اخلاق و با سابقه بیشترین درصد رضایتمندی را از مشتریان باربری شهرستان کسب نموده است.

در ادامه پیشنهاداتی مفید درباره مراحل آمادگی برای حمل اثاثیه به شهرستان آورده ایم.

مقصد دقیق را انتخاب کنید

قبل از اینکه حتی بخواهید پروسه بسته بندی لوازم منزل را شروع کنید، باید بدانید که می خواهید به کجا نقل مکان کنید. برای انتخاب خانه ی جدید ابتدا مناطق مورد نظر را بررسی کرده و حتما خودتان شخصا مکان مناسب را انتخاب و تایید کنید. به خاطر داشته باشید که فضای جدید باید با حجم اسباب شما تناسب داشته باشد. در مورد فضاهای اداری نیز این موضوع صادق است.

تاریخ جابجایی را مشخص کنید

اگر برنامه ای برای فروش خانه یا ملک فعلی خود دارید، ابتدا قیمت گذاری کرده و به فروش برسانید. در ادامه از مالک جدید کمی زمان برای تحویل ملک بگیرید. زمان اسباب کشی معمولا 1 تا 3 روز قبل از تاریخ تحویل می باشد.

رزرو باربری تهران

حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان توسط شخص خودتان بسیار کار دلهره آوری می باشد و دلیل بزرگی می شود برای استرس مضاعف شما در طول پروسه ی جابجایی. نه تنها احتمال زیادی برای آسیب به لوازم و وسایل شما وجود دارد، بلکه ممکن است خودتان صدمه ببینید اینگونه هزینه باربری از تهران به شهرستان برایتان سنگین تمام خواهد شد.پس ابتدا اتوبار حرفه ای را برای بسته بندی لوازم منزل و اسباب کشی انتخاب کرده و در خانه از روی حجم و تعداد وسایل، تخمینی حدودی برای هزینه ها حساب کنید.

کل وسایل را تصفیه کنید

منظور از این کار درواقع به نوعی خلاصه تر کردن وسایل و لوازم شماست که هم هزینه باربری از تهران به شهرستان را کاهش می دهد و هم پروسه بسته بندی لوازم منزل را آسان تر می کند. برای این کار در نظر داشته باشید که یکی از راهها می تواند این باشد که هر وسیله ای را که نمی خواهید و یا دیگر نیازی به آن ندارید را به نیازمندان و یا مراکز خیریه اهدا کنید.

بسته بندی لوازم منزل

همین که ابتدا وسایل را یک دور بررسی و تصفیه کردید می توانید پروسه بسته بندی را شروع کنید. چه خودتان این کار را انجام می دهید و چه شرکت باربری تهران به شهرستان، مطمئن شوید که تمامی لوازمتان به صورت سازمان یافته در مکان صحیح قرار گرفته باشند. این نظم مشخص، بسته بندی وسایل منزل برای اسباب کشی به شهرستان را راحت تر و کارآمد تر خواهد کرد.

جعبه ها را برچسب موضوع بزنید

برچسب زدن یکی از مهمترین مراحل در روند بسته بندی لوازم منزل می باشد. این کار به شما و نیروهای جا به جا کننده از طرف اتوبار بیست (20) اجازه می دهد تا بدانید در زمان رسیدن به مقصد، هر بسته و کارتن باید کجای منزل برود و متعلق به کدام فضا است.

زمان اسباب کشی را هماهنگ کنید

با یک اتوبار معتبر تماس گرفته و روز و ساعت قرارتان برای حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان را چک کنید. مطمئن شوید که تمامی کارهای اداری و کاغذی و تخمین قیمتها به دقت انجام شده باشد. هر سئوال مهمی در ارتباط با هزینه باربری از تهران به شهرستان یا کاغذبازی های دفتری باربری دارید، از مسئول اتوبار بیست (20) بپرسید تا همه چیز هماهنگ شده باشد.

آشنایی با پرسنل شرکت باربری

روز اثاث کشی بالاخره فرا رسید! به پرسنل اتوبار بیست (20) خوشامد گفته و ناظر بر کارشان باشید تا اطمینان یابید که وسایل را با احتیاط و به درستی جابجا می کنند.

باز کردن بسته بندی ها

بعد از انجام اثاث کشی از تهران به شهرستان مورد نظر، حالا می توانید براساس برچسب ها و اولویت ها شروع کنید به باز کردن بسته بندی ها و جعبه ها. در آخر از منزل جدید خود لذت ببرید!