Clicky

روش های حمل اثاثیه سنگین توسط خودتان یا شرکت های باربری

روش های حمل اثاثیه سنگین توسط خودتان یا شرکت های باربری

چه در حال حمل اثاثیه به شهرستان هستید و چه صرفاً مرتب می کنید، حمل اثاثیه سنگین کار دشواری است. از این تکنیک های ساده در حمل بار به شهرستان یا اسباب کشی درون شهری برای وسایل بزرگ و سنگین بدون آسیب رساندن به کمر، خانه و اثاثیه خود استفاده کنید.

صندلی های "قلاب" در اطراف گوشه ها

 از جابجایی‌های حرفه‌ای الگوبرداری کنید و صندلی‌های بزرگ را در گوشه‌ها قلاب کنید. صندلی را به طرف خود بچرخانید تا مانند "L" به نظر برسد و ابتدا آن را از طریق در به عقب ببرید. سپس آن را دور چهارچوب در بچرخانید (قلاب کنید) و از آن عبور دهید. این نکات را کارگران حمل بار شهرستان به خوبی بلدند به همین دلیل است که بدون کوچکترین آسیبی به خانه و اثاثیه تان و در کوتاه ترین زمان ارسال بار به شهرستان یا هر جای دیگری را برای تان انجام می دهند.

 

اقلام بلند را بالا و پایین حمل کنید

همانطور که میدانید هنگام باربری تهران به شهرستان جابجا کردن اثاثیه بزرگ کار سختی است، آن را به یک کار دو نفره تبدیل کنید. برای حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان یا جابجا کردن هر وسیله بزرگی بهتر است از تکنیک بالا و پایین استفاده کنید.  به این صورت که اثاثیه های بزرگی مانند کمد، قفسه، یخچال و... را با زاویه به عقب بچرخانید و از یک نفر بخواهید بالا و دیگری پایین را حمل کند. این کار وزن را در مرکز قرار می دهد و از تاب خوردن خارج از کنترل اسباب هایتان جلوگیری می کند. حمل و نقل اثاثیه بزرگ از پله ها به بالا یا پایین نیز آسان تر است، زیرا زاویه حمل تقریباً با شیب پله ها مطابقت دارد.

 کارگران شرکت های معتبر باربری تهران به شهرستان کلیه نکات باربری را آموزش دیده اند و می توانند اثاث کشی و حمل بار به شهرستان را برای شما آسان نمایند.

کاناپه ها را سرپا نگه دارید

زمانی که قصد اسباب کشی به محله ای دیگر یا حمل بار به شهرستان را دارید اگر مجبور شوید یک کاناپه را در یک راهرو و از یک در مانور دهید، ممکن است حمل آن به صورت افقی و چرخش به داخل اتاق تقریبا غیرممکن باشد.  قبل از اینکه وارد راهرو شوید، کاناپه را در انتهای آن قرار دهید و آن را به سمت درب بلغزانید. تقریباً همیشه می توانید آن را از درب قلاب کنید. اگر کمی بلندتر از دهانه در است، قسمت بالایی را از در شروع کنید و چند سانتی متر فاصله بگیرید.

 

از تسمه حمل مبلمان استفاده کنید

تسمه های حمل اثاثیه (shoulder dolly)  که در اینجا نشان داده شده است، با تکیه بر اهرم و گروه های عضلانی بزرگ، وزن را از روی کمر شما برمی دارد. آنها همچنین دستان شما را برای مانور دادن به وسایل نامناسب باز می گذارند. با این حال، استفاده از آنها در پله ها دشوار است زیرا وزن به طور کامل به سمت سراشیبی منتقل می شود.

به دنبال تسمه های بالابر باشید که می توانند برای اجسام با طول های مختلف و همچنین برای جابجایی های با اندازه های مختلف تنظیم شوند. تسمه های بالابر و حرکت لیفتراک جلو بازو که در اینجا نشان داده شده است برای حرکت بر روی سطوح صاف عالی هستند.

اگر نمی خواهید از شرکت باربری تهران به شهرستان برای ارسال بار به شهرستان کمک بگیرید و قصد دارید خودتان مراحل اثاث کشی را انجام دهید، این تسمه ها برای حمل اثاثیه سنگین بسیار بدردتان خواهد خورد.

حمل نکنید ... یا بکشید یا بلغزانید

شما می توانید لغزنده های اثاثیه را در اشکال و اندازه های مختلف در مراکز خانگی و آنلاین خریداری کنید. همچنین می توانید برای کشیدن وسایل از روکش ظروف پلاستیکی، فریزبی، روتختی، پتوهای متحرک، حوله ها و بقایای فرش استفاده نمایید اینگونه باربری ارزان تری هم خواهید داشت!

یادتان باشد هنگام حمل بار به شهرستان از لغزنده های پلاستیکی سخت برای فرش و از لغزنده های نرم و روکش دار برای کفپوش های سخت استفاده کنید.

 

از اثاثیه های بزرگ با پتو و پلاستیک محافظت کنید

برای جلوگیری از آسیب دیدن روکش و لبه های شکننده کمد، میز، یخچال، مبلمان و... وسایل را کاملاً با پتو یا ضربه گیر بپیچید. چرا که بدلیل نداشتن مهارت در حمل اثاثیه به شهرستان وسایلتان آسیب خواهند دید. همچنین می توانید از شرکت معتبر باربری تهران به شهرستان کمک بگیرید. اتوبار بیست (20) با کادری مجرب صفر تا صد مراحل ارسال بار به شهرستان را در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه باربری از تهران به شهرستان انجام خواهند داد.

 

آنچه را که می توانید جدا کنید

وقتی مبل را از دری عبور می دهید، به یاد داشته باشید: همیشه می توانید با برداشتن پایه ها آن را چند سانتی متر کوچکتر کنید. همین اصل برای ارسال بار به شهرستان برای سبک کردن  هر اثاثیه ای صدق می‌کند.  بهتر است هنگام باربری تهران به شهرستان حتما همه دستگیره‌ها، کشوها، قفسه‌ها و پایه‌ها را بردارید.

با انتخاب بهترین باربری میتوانید از انجام این مراحل کوچک نیز خلاص شوید و تمام این امور را هم به کادر حرفه ای شرکت معتبر باربری تهران به شهرستان بیست (20) بسپارید.

برای مکان جدید اثاثیه تان برنامه ریزی کنید

از قبل تصمیم بگیرید که بعد از حمل بار به شهرستان کدام اثاثیه در کجای منزل جدیدتان قرار خواهد گرفت. قبل از ارسال بار به شهرستان، یک نقشه طبقات داخلی از خانه با اندازه گیری های صحیح هر اتاق ترسیم کنید، اثاثیه خود را اندازه بگیرید و چیدمان خود را تعیین کنید.  برای سهولت یک کپی از نقشه را به دیوار هر اتاق بچسبانید تا کارکنان باربری شهرستان بتوانند در یک نگاه متوجه شوند که هر اثاثیه را در کجا قرار دهند. اینگونه می توانید با خیال راحت کلیه امور چیدمان را نیز به کارکنان باربری تهران به شهرستان بسپارید بدون اینکه لازم باشد خودتان حضور داشته باشید، منزل جدید چیدمان شده مطابق میلتان را تحویل بگیرید.