Clicky

مزایای استفاده از شرکت های باربری برای حمل بار به شهرستان

مزایای استفاده از شرکت های باربری برای حمل بار به شهرستان

 

اهمیت بسته بندی توسط شرکت های باربری تهران به شهرستان

یکی از مهمترین مراحل در زمان اسباب کشی به خصوص حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان بسته بندی اثاثیه می باشد که به دلیل نداشتن تجربه کافی بسیار زمانبر و پر استرس برای عموم میباشد.

همانطور که میدانید اگر بسته بندی اثاثیه و لوازم به درستی انجام نشود علاوه بر تاخیر در زمان جابجایی و استرس و فشار  باعث خسارت های مالی فراوانی نیز می شود. بسته بندی درست باعث راحتی کار جابجایی و همچنین نظم در زمان باز کردن کارتن ها و چیدن لوازم می شود.

لازمه هر اسباب کشی به خصوص برای وسایل قیمتی و شکستنی آشنایی با مراحل بسته بندی درست و حرفه ای می باشد به دلیل افزایش نیاز به خدمات تخصصی بسته بندی مخصوصا در جوامع مدرن امروزی و شهرهای بزرگ، شرکت های باربری حرفه ای به خصوص شرکت های ارسال بار به شهرستان اقدام به آموزش تکنسین خود در این زمینه کرده و لوازم تخصصی مورد نیاز بسته بندی را مهیا کرده اند. خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت ها یکی از نمونه خدمات شرکت باربری تهران به شهرستان می باشد که در کنار حمل  بار به شهرستان با انواع خودروهای باربری، کارگران حرفه ای و باتجربه و بیمه باربری ارائه می شود. که مشتریان با خیال آسوده میتوانند جابه جایی به مقصد جدیدشان را تجربه کنند.

 

چرا  برای بسته بندی اثاثیه از شرکت های حمل بار به شهرستان استفاده کنیم؟

میدانید که برای حمل اثاثیه به نقاط دورتر مثلا برای حمل بار شهرستان نیاز به یک بسته بندی حرفه ای و بدون نقص داریم تا از رسیدن آسیب به اثاثیه تان جلوگیری کنید. اگر خودتان بخواهید کار بسته بندی اثاثیه تان را انجام دهید ممکن است از هر کارتنی که در دسترس دارید استفاده نمایید بعلاوه برای اجناس شکستنی از روزنامه یا چیزهایی که هیچ تضمینی بهتان نمیدهد که وسایلتان بعد از طی یک مسافت طولانی آسیب نبینند استفاده نمایید. بعلاوه نوشتن اجزای داخل هر کارتن با ماژیک بر روی کارتن  و دیدن آنها بعد از حابه جایی در بین آن همه شلوغی بسیار گیج کننده میشود. همچنین به دلیل عدم مهارت در بسته بندی خسارات ناشی از رطوبت و گرد و غبار و فشار که امکان آسیب رسیدن به اثاثیه تان در طول مسیر را دارد بسیار بیشتر از هزینه باربری تهران به شهرستان یک شرکت معتبر خواهد شد.

در شرکت های باربری شهرستان  بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت ها به صورت تخصصی ارائه می شود تا افرادی که قصد اسباب کشی را دارند از فشار جسمی و ذهنی این کار دور باشند. خدمات بسته بندی در شرکت های باربری توسط تجهیزات حرفه ای مانند کارتن های مخصوص بسته بندی، استرچ رپ، بابل رپ، پلاستیک های حباب دار و لیبل انجام می شود که از کوچکترین لوازم تا بزرگترین آنها را در برمیگیرد. بسته بندی حرفه ای توسط شرکت های ارسال بار به شهرستان باعث جلوگیری از ورود رطوبت، گردو غبار و فشار به کارتن ها و لوازم و جلوگیری از آسیب در زمان برخورد و قرارگیری لوازم روی هم می شود. بعلاوه با بیمه نمودن اثایه تان در صورت بروز هر مشکلی به صورت کامل جبران خسارت می نمایند.

 

مزایای استفاده از شرکت های معتبر حمل بار شهرستان

  1. صرفه جویی در زمان جابه جایی، به دلیل سرعت در بسته بندی اصولی و حمل حرفه ای اثاثیه تان.
  2. جلوگیری از گم شدن حتی کوچکترین وسایلتان، شرکت های باربری معتبر بعد از بسته بندی منظم و مرتب تمام لوازم، آنها را لیست کرده و توسط برچسب علامت گذاری می کنند.
  3. بسته بندی تمامی اثاثیه چه وسایل کوچک چه وسایل بزرگ مانند یخچال، مبلمان و...
  4. صرفه جویی در هزینه زیرا علاوه بر به حداقل رساندن هزینه تان برای طی مسافت طولانی از تهران به شهرستان یا برعکس در صورت آسیب دیدن وسایلتان خسارت آن را جبران می نمایند.
  5. کاهش استرس و فشار های عصبی و آسیب های جسمی که گاهی خساراتی جبران ناپذیر می باشند.
  6. مهمترین دلیل استفاده از شرکت های معتبر و مجرب محافظت کامل  از تمام اسباب هایتان و جلوگیری از ایراد هرگونه خسارت می باشد.

در صورتی که قصد اسباب کشی دارید می توانید تمامی مراحل آن را از ابتدا که بسته بندی بوده تا زمان چیدن لوازم به یک شرکت باربری تهران به شهرستان معتبر بسپارید تا با خیال آسوده به مقصد جدیدتان نقل مکان نمایید.