Clicky

رایج ترین اشتباهات هنگام حمل اثاثیه منزل

رایج ترین اشتباهات هنگام اسباب کشی

میدانید که اسباب کشی مخصوصا حمل اثاثیه به شهرستان یا برعکس کاری دشوار و زمان بر می باشد که انجام درست آن نیازمند تخصص و مهارت می باشد.. اگر افراد به صورت شخصی اقدام به جابجایی اثاثیه منزل یا شرکت خود کنند ممکن است به لوازم یا حتی خودشان آسیب وارد کنند و حتی اگر این اتفاقات رخ ندهد انرژی و زمان زیادی از آنها گرفته خواهد شد بعلاوه ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را متحمل شوند. معمولا نیاز به بسته بندی لوازم منزل و اثاث کشی حداکثر سالی یکبار و یا حتی کمتر از این می باشد و به همین دلیل افراد تجربه زیادی در این امور ندارند و ممکن است دچار اشتباهاتی شوند.

در این مقاله قصدداریم متداول ترین اشتباهات هنگام اثاث کشی و راهکارهای جلوگیری از آن را شرح دهیم.

 

تفکیک نکردن وسایل هنگام بسته بندی

می توان گفت مهمترین مسئله در اسباب کشی که مینواند شما را کاملا گیج کند و زمان زیادی از دست بدهید تفکیک نکردن وسایل هنگام بسته بندی می باشد بخصوص برای جابه حایی های دورتر مثلا حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان که زمان بیشتری میبرد دیگر زمان چیدن وسایل داخل کارتن ها را به خاطر نخواهید آورد. اینکه شما  بعد از جابه جایی هنگام چیدن منزل جدیدتان ندانید هر وسیله در کدام کارتن بسته بندی شده و یا داخل یک کارتن بخشی از وسایل آشپزخانه بخشی وسایل سالن و بخشی وسایل اتاق را بگذارید کاملا شما را گیج میکند و مجبور میشود برای پیدا کردن یک وسیله بخش زیادی از کارتن ها را باز کنید که بسیار گیج کننده و زمانبر است. لذا تفکیک کردن وسایل هر قسمت از منزل و نوشتن آنها در دفتر خیلی کمکتان میکند تا هنگام چیدمان فقط هر قسمتی که میخواهید بچینید فقط  کارتن همان قسمت را باز کنید. میتوانید روی کارتن ها فقط شماره بزنید و داخل دفتری که قبلا گفته شد جلوی هر شماره وسایل آن قسمت را بنویسید حتی با جزئیات. اینگونه نه کارتن ها را پر از نوشته میکنید، که در آن جای شلوغ خواندن آن همه نوشته از روی کارتن ها واقعا کار گیج کننده ای است؛ هم میدانید مثلا کارتن شماره 10 دقیقا مخصوص کدام قسمت است و داخلش چه چیزهایی است.

 

نگه داشتن وسایل اضافی

یکی از مسائلی که واقعا شما را در اسباب کشی می تواند عقب بیندازد نگه داشتان وسایلی ست که ماه ها یا حتی سال هاست از آن ها  استفاده نکرده اید. مطمئن باشید اینجور وسایل در سال های آینده نیز استفاده نمیشوند تنها بار منفی نگهداری از آنها و زحمت حمل و نقل آن را به دوش خواهید کشید.

 این گونه وسایلتان را قبل از جابه جایی  ببخشید به نیازمند.

 

 

 

اهمیت ندادن به زمان اسباب کشی

یکی از مسائلی که شاید به نظرتان بی اهمیت باشد اما رعایت آن بسیار کمکتان میکند برای اسباب کشی راحت تر و سریع تر انتخاب زمان مناسب است. انتخاب اینکه چه روزی جابه جاییتان را انجام دهید بسیار مهم است مثلا در روز جمعه از آنجایی که همه جا تعطیل است و ترافیک نیست مناسبترین روز هفته برای جابه جایی می باشد. چه برای حمل بار به شهرستان چه در تهران. تصور کنید کامیون اثاثیه شما داخل ترافیک تا مقصد یکسره ترمز کند چه بلایی بر سر وسایلتان خواهد آمد بعلاوه از دست دادن کلی از زمان مفیدتان.

همچنین سعی کنید روزهایی که بارندگی نیست برای اثاث کشی درون شهری یا ارسال بار به شهرستان اقدام نمایید.

 

 

باربری شخصی به خیال اینکه ارزان تر میشود را انتخاب می کنید

خیلی از افراد با تصور اینکه اسباب کشی شخصی برایشان ارزانتر تمام می شود هزینه های خرد خرد زیادی را متحمل میشوند و در آخر کار متوجه می شوند که چه اشتباهی مرتکب شدند که برای جابه جایی از یک شرکت باربری معتبر استفاده نکردند. در اینجا برخی از این هزینه ها را عنوان می نماییم.

  1. نداشتن مهارت برای بسته بندی و آسیب زدن به وسایل شکستنی داخل کارتن ها.
  2. حمل اجناس بزرگ و قیمتی بدون تخصص و آسیب وارد نمودن به آن ها.
  3. هزینه کارگر برای حمل اسبابتان بعلاوه جبران نکردن خساراتی که به وسایلتان خواهند زد.
  4. استلاک ماشین شخصیتان بعلاوه هزینه بنزین به دلیل اینکه باید دفعات بیشتری کل مسیر را بروید و برگردید.
  5. و در آخر و مهمترینشان  آسیب های وارده به خودتان به دلیل تخصص نداشتن برای حمل اسباب سنگین است که موجب کمر درد و دردهای دیگر در آینده برایتان خواهد شد که خسارت بزرگیست که گاهی هرگز جبران نخواهد شد.

 

به صورت کلی اگر بخواهید تمام هزینه های اسباب کشی شخصی چه درون شهری چه حمل بار شهرستان را حساب کنید، خیلی بیشتر از هزینه باربری از تهران به شهرستان یک شرکت معتبر خواهد شد بعلاوه اینکه شرکت باربری تهران به شهرستان بیست (۲۰) کلیه وسایلتان را بیمه نموده و در صورت آسیب تمام خسارت آن را جبران می نماید.

 استفاده از اتوبارهای معتبر می تواند بسیار برایتان به صرفه باشد. خوشبختانه امروزه شرکت های باربری معتبر درون شهری و باربری شهرستان شما را یاری خواهند کرد تا در کوتاهترین زمان ممکن بدون استرس، آسیب و خسارت های سنگین به مقصد جدیدتان چه در تهران چه در شهرستان نقل مکان کنید.  

شما میتوانید با شرکت های معتبر باربری تهران به شهرستان  خیلی راحت و سریع به مقصدهای دورتر نیز اسباب کشی نمایید.