Clicky

روش های موثر بر کاهش هزینه باربری

روش های موثر بر کاهش هزینه باربری

همانطور که می دانید اسباب کشی چه برای منزل باشد چه شرکت امری هزینه بر است بخصوص برای حمل اثاثیه به شهرستان یا برعکس به دلیل دور بودن مسیر و دقت و حساسیت بیشتر باربری باید هزینه های بیشتری برای حمل بار شهرستان پرداخت کنید.

اگر برای حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان نکاتی که در کاهش هزینه اسباب کشی دخیل هستند را ندانید مجبور می شوید هزینه های هنگفتی را برای حمل اثاثیه تان متحمل شوید. در این مقاله راه های کاهش هزینه باربری از تهران به شهرستان یا برعکس را عنوان خواهیم کرد تا با رعایت این نکات از هزینه های اضافی برای اسباب کشی تان بکاهید.

لذا باید عواملی که بر قیمت باربری موثر هستند و راهکارهای جلوگیری افزایش قیمت ها را بدانید تا با کمترین  هزینه جابجایی به منزل جدیدتان را انجام دهید.

 

1-وزن اثاثیه

وزن بار اولین موردی ست که برای اعلام هزینه به شما باید آن را بسنجند. چرا که هر چه وزن بار بیشتر باشد استهلاک و افزایش سوخت نیز بیشتر می شود همچنین برای انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای بارهایی با وزن بالا  نیز از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود. بدیهی است که حمل بارهای سنگین با وسیله نقلیه نامناسب موجب فشار وارد آوردن به وسیله نقلیه و آسیب رسیدن به اثاثیه خواهد شد.

لذا  بهترین کار برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی کاهش دادن وزن بار تا حد ممکن است. بسته بندی درست اثاثیه و جابجا نکردن وسایل بلااسفاده و کهنه و قدیمی راهکاری ست که می توانید وزن بارتان را تا حد قابل توجهی کاهش دهید تا هزینه کمتری برای ارسال بار به شهرستان پرداخت نمایید.

 

2- بسته بندی اصولی

همانطور که در مورد قبل ذکر شد یکی از روش های کاهش وزن بار بسته بندی می باشد. هرچه بسته بندی اصولی تر انجام شود وسایل بیشتری در حجم کمتری جای داده می شوند که می تواند کمک شایانی در کاهش هزینه باربری تهران به شهرستان بکند.

 

3-بیمه نامه بار

شاید در ظاهر گمان کنید که بیمه کردن اثاثیه هزینه اضافی باشد و از آن صرف نظر کنید اما با یک حساب سرانگشتی خواهید دید که چقدر از هزینه های اضافی برای حمل بار به شهرستان جلوگیری خواهد کرد. تصور کنید فقط یکی از وسایل گران قیمت شما مانند یخچال یا تلویزیون یا پیانو و مانند اینها در هنگام جابجایی آسیب ببینند. در صورتی که بیمه باربری تهران به شهرستان نداشته باشید کل خسارت که چیزی بیشتر از کل هزینه اسباب کشی تان خواهد شد را باید برداخت نمایید. حال اگر از شرکت باربری تهران به شهرستان معتبر برای جابجایی استفاده کنید تحت پوشش بیمه هستند و کلیه اثاثیه تان را بیمه می نمایند تا در صورت آسیب کلیه خسارت را بیمه جبران نماید.

 

4- نوع ماشین باربری

انتخاب نوع ماشین باربری از جهات مختلفی مانند وزن و نوع بار تعیین کننده است. میزان ظرفیت و گنجایش آن ها این مساله را نشان می دهد که برای حمل بارهای مختلف از کدام ماشین باربری می توان استفاده کرد. عدم انتخاب مناسب وسیله نقلیه می تواند باعث افزایش هزینه باربری شود.

 

5-زمان بارگیری

 مسئله بعدی در تعیین هزینه باربری مسئله زمان است ، برای مثال زمان استاندارد برای در اختیار داشتن کامیون 3 ساعت و برای نیسان 2 است که این زمان از موقع رسیدن وسیله نقلیه به مبدا بارگیری محاسبه می شود و در صورتی که مدت زمان بیشتر شود ممکن است هزینه باربری کمی بیشتر شود. بهتر است کار بسته بندی اثاثیه را به نیرو های مجرب بسپارید تا به بهترین نحو برایتان انجام دهند تا حمل شان به سرعت انجام شود تا مجبور نباشید هزینه اضافی برای تاخیر، پرداخت نمایید.

 

6-مسافت

در نظر گرفتن مسافت و فاصله از دیگر مواردی است که می تواند جزو عوامل موثر بر قیمت باربری به شمار آید. البته ناگفته نماند که میزان مسافت دارای تعرفه ای مشخص می باشد که برای کامیون ها، سواری، خاور و کامیونت ها ثابت است. اما متاسفانه در حال حاضر این تعرفه ها ثباتی ندارند و نمی توان یک قیمت ثابت برای آن ها در نظر گرفت. قطعا هر چه که مسافت طولانی تر باشد سوخت بیشتری مصرف می شود و استهلاک ماشین باربری نیز افزایش پیدا می کند و هزینه جایجایی تان بیشتر خواهد شد.

 

7- استفاده از شرکت های معتبر باربری

شرکت های معتبر باربری تهران به شهرستان با قرار دادن نیرویی مجرب و حرفه ای در اختیار شما هزینه های اضافی اسباب کشی تان را کاهش می دهند. هزینه هایی از جمله مصرف سوخت و استهلاک ماشین، هزینه های ناشی از آسیب دیدن وسایل به دلیل بسته بندی غیر حرفه ای و حمل نادرست و.... . بهتر است تا حد امکان باربری شخصی به خصوص برای حمل اثاثیه به شهرستان را امتحان نکنید چرا که به صورت خرد خرد خیلی بیشتر از هزینه شرکت های باربری پرداخت خواهید کرد.

حال می توانید با انتخاب یک شرکت باربری شهرستان معتبر و کاردرست با پرداخت هزینه ای اندک همراه با آسودگی خاطر  به مقصد جدیدتان نقل مکان کنید.

 اما اگر نمی دانید چگونه تشخیص دهید که شرکت باربری که انتخاب نموده اید معتبر است یا خیر اینجا وارد شوید.