Clicky

نکات طلائی برای اثاث کشی آسان

نکات طلائی برای اثاث کشی آسان

حمل اثاثیه منزل یا شرکت امری است که همه ما در طول زندگیمان با آن سرو کار داریم. اگر صاحبخانه نیستین و مستاجرین امکان دارد سالی یکبار با آن سرو کار داشته باشید. یا برخی دیگر برای کار یا دلایل دیگر مجبور هستند به شهر دیگری نقل مکان کنند. اگر نکات مهمی که باعث آسان شدن اسباب کشی میشود را ندانید ممکن است این امر واقعا کاری پر استرس و طاقت فرسا برای تان شود. ما به شما نکاتی را آموزش میدهیم تا خیلی راحت جابجایی به منزل جدیدتان حتی اگر حمل اثاثیه به شهرستان داشتید را انجام دهید.

با دانستن و رعایت نکات طلائی این کار دشوار تا حد زیادی برایتان آسان می گردد.

 

 

اولین نکته طلائی برای اسباب کشی آسان  

نیازی نیست  تمام وسایلی که ماه ها یا حتی سال هاست از آن ها استفاده نکرده اید را بسته بندی کنید و به منزل یا شرکت جدیدتان منتقل کنید. این وسایل می تواند شامل رخت و لباس، کفش و یا حتی وسایل آشپزخانه و خوراکی و غیره باشد. با حذف این وسائل و اهدای آن به نیازمندان تا حد زیادی به حمل و نقلتان سرعت ببخشید بعلاوه انرژی مثبت از کار خیری که انجام داده اید شما را برای یک اسباب کشی پر انرژی آماده می کند همچنین بدانید که هرچه وسایل تان کمتر باشد هزینه کمتری برای جابجایی و حمل بار شهرستان پرداخت خواهید کرد.

مطمئن باشید وسایلی که مدت هاست از آن ها استفاده نکرده اید در آینده هم به آن ها نیازی ندارید پس بسته بندی و جابجا کردن آن از یه خانه به خانه ای دیگر را  فراموش کنید.

بهتر است این کار را در ابتدا قبل از اینکه دوروبرتان شلوغ شود و گیج شوید انجام دهید و یک مکان کوچکی را به آن اختصاص دهید  و در حین اسباب کشی اگر چیز دیگری پبدا کردید به  آن اضافه کنید تا همه را به صورت یکجا به خیریه یا افراد نیازمندی که میشناسید اهدا کنید.

 

دومین نکته طلائی برای اسباب کشی آسان

تاریخ دقیق اسباب کشی را مشخص کنید تا از دو هفته یا بیشتر (بسته به اندازه منزل و تعداد وسایلتان) کار بسته بندی را شروع کنید. باید با آرامش و سرفرصت وسایلتان را در کارتن ها بگذارید اینجوری هم دقت بیشتری برای بسته بندی ها میکنید و وسایلتان آسیب نخواهند دید هم هر وسیله را می دانید در کدام کارتن گذاشته اید و با دقت یادداشت میکنید . اگر نتوانستید زودتر از موعد اسباب کشی این کار را بکنید یا دست تنها بودید برای اسباب کشی یا ارسال بار به شهرستان می توانید از باربری تهران به شهرستان کمک بگیرید چرا که آنها با مهارت و تجربه ای که دارند این کار را در کوتاه ترین زمان برایتان انجام می دهند طوری که نه وسایلتان کوچکترین آسیبی ببیند هم با برچسب زدن روی کارتن ها جای تک تک وسایلتان را خواهید دانست.

 

سومین نکته طلائی برای اسباب کشی آسان

سومین نکته که از مهمترین موارد است تفکیک درست وسایل می باشد. شما باید دقیقاً بدانید داخل هر کارتن وسایل مربوط به کدام قسمت را گذاشته اید. مثلا وسایل کمد اتاق ها را با وسایل کابینت داخل یک کارتن نگذارید یا وسایل میز آرایش با کفش های داخل جا کفشی را داخل یک کارتن جای ندهید. وسایل هرقسمت باید جداگانه بسته بندی شود و یادداشت شود. اینجوری شما هنگام باز کردن کارتن ها گیج نمیشوید و فقط کارتن مخصوص هر قسمت که آمادگی چیدنش را دارید باز میکنید. اگر وقت یا حوصله این کار را ندارید می توانید از نیرو های حرفه ای شرکت باربری تهران به شهرستان کمک بگیرید. آنها دقیقا وسایلتان را به صورتی که گفته شد بسته بندی کرده و به منزل جدیدتان منتقل میکنند و در صورتی که بخواهید به همان ترتیب برایتان میچینند.

 

چهارمین نکته طلائی برای اسباب کشی آسان

جابجا کردن وسایل بزرگ و سنگین را تحت هیچ شرایطی خودتان انجام ندهید. حمل وسایل سنگین توسط خودتان به دلیل نداشتن مهارت و تجربه کافی هم باعث آسیب رسیدن به وسایل هم موجب وارد شدن آسیب های جبران ناپذیر به خودتان می شود.

بهترین کار کمک گرفتن از نیروی با تجربه برای حمل بار به شهرستان می باشد. آن ها به دلیل آموزش های فراوان و تجربه کافی دقیقا می دانند که چگونه وسایل بزرگ و سنگین را حمل کنند تا کوچکترین آسیبی نبینند.

 

برخی ممکن است به دلیل هزینه باربری از تهران به شهرستان ترجیح دهند که خودشان تمام کارها را انجام دهند اما با یک حساب سر انگشتی متوجه خواهند شد که هزینه کارگر ، حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان، بنزین و آسیب های وارد شده به وسایل و همینطور درد و آسیب های خودشان بعد از اسباب کشی خیلی بیشتر از باربری شهرستان خواهد شد.

سپردن اسباب کشی به یک شرکت معتبر باربری تهران به شهرستان کمک شایانی به شما خواهد کرد.هم در سریع ترین زمان ممکن جابجایی تان انجام خواهد شد هم آرامش و سلامت تان حفظ می گردد بعلاوه در صورتی که وسیله ای در طول ارسال بار به شهرستان آسیب ببیند بیمه باربری تمام خسارت آن را جبران می نماید.

حال که تصمیم گرفته اید یک اسباب کشی آسان را تجربه کنید اما شرکت باربری معتبری را نمی شناسید کافیست وارد سایت باربری بیست (20) شوید و با خیال راحت تمام مراحل اسباب کشی تان را به آن ها بسپارید و شما با خیال راحت در منزل جدید چای تان را بنوشید.